I just want you to know who I am...

Jag tänker inte deppa ner er med att säga att helgen är över. Inte idag. För denna söndagen kan bli rätt härlig, trots allt. En mysigt ledig dag hemma med familjen. Har du firat din pappa idag? Med presenter, grattiskort och frukost på sängen? Eller ska man ens göra det? Jag menar, det där med uppvaktning, det är ju inte hans födelsedag precis. Har ofta funderat på om man ska göra just så. Har det med farsdag att göra? Ska man verkligen jämföra farsdag med hans födelsedag? Enligt min åsikt så är födelsedagen betydligt större. Men en present blev det i varje fall. En snygg tröja, trisslotter och godis. Fast egentligen tycker jag nog inte sådant behövs. Innerst inne är det ju omtanken som räknas. Känslan då man visar hur betydelsefull och älskad pappa man har.

Efter långpromenaden blev det även att baka kladdkaka med Ida. (Synd att han inte är överförtjust i det) Men vad säger ni? Det kan väl inte vara normalt att inte tycka om det? Den där härligt söta och chokladiga smaken med grädde eller härligt kall vaniljglass till. Jag dregglar nästan.

Igår kväll var det lördagsmys och matlagning. Tacos blev det. Hände inte så mycket mer eftersom man var rätt död efter den sena partykvällen som varit dagen innan.

Denna eftermiddag kommer jag krypa upp i soffan och käka kladdkaka till Idol- reprisen. En gnutta pluggande ska också bli av. Sen vid kl. 18.00 är det Cirkelledarmöte med dansen.

Ha en mysig dag!



Ida på höstpromenad :)


maybe I should keep this to myself.
I don´t know what to do..


/J.C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0