tjatja!

Ännu en skoldag avklarad! Kom precis hem ifrån stan. Jag och Moa passade på att åka med pappa hem eftersom att han ändå slutade jobbet då vi käkat lunch och gått en sväng på A6. Äntligen fick jag tag i det där nitarmbandet jag letat efter! Gött.


Måste också nämna att jag är medveten om att min blogg är helt störd just nu och att ni är tvungna att scrolla ner en oändlig bit innan ni kommer fram till mina inlägg. Detta beror på att lilla otekniska jag en dag försökt att fixa en del grejer med bloggen och istället misslyckats och förstört min header. Om någon (som vet hur man fixar sånt här) har lust att hjälpa mig så hör gärna av er. Det är sjukt störande och jag har faktiskt börjat fundera på att skapa ett nytt konto och en helt ny blogg om det inte löser sig. För jag är sjukt sugen på att fixa fram en riktigt snygg design. Får väl se om jag lyckas bättre då. Men självklart skulle det underlätta mer om någon kunde hjälpa mig med att lösa problemet.

En sak till. Min skoldata har börjat krångla. Nästan lagt av helt. Skärmen funkar ibland och ibland inte (beroende på vilken riktning jag har den i). Det verkar antagligen bara vara en riktning som fungerar (den jag har nu). Har jag den en liiiten millimeter åt något annat håll blir det svarta sträck och rosa/gröna färger över hela skärmen. Jag har ingen aning om vad detta beror på men måste vara något som är löst eller något i datorn. Ska i varje fall se om jag kan lämna in den till skolan imon så att de skickar den till Mac och fixar den. Bättre nu så fort som möjligt. För man känner verkligen sig helt handikappad av att inte kunna använda den på lektionerna. Och inte minst att inte kunna ha den tillgänglig hemma. Det har blivit som en vana. Min bästa vän, är min Mac. Hahh...

Oj! Tittade precis ut igenom fönstret nu och upptäckte att det är helt vitt på trädgårdarna utanför. (Inget jag lade märke till när jag hoppade ur bilen). I Jönköping var det bara blött och slaskigt. Här har det visst lagt sig lite mer. Men nej, jag är inte positiv. För jag vill inte ha snö, inte än. Det blir lagom tills jag och min familj drar till USA och Florida. Då kan det vara oväder här. För då ska jag ligga på stranden och sola bort bikiniranden. Det ni!

Gud vad jag pladdrar på. Nu ska jag gå ner och ta en frukt och sätta igång att repetera dansen. Det är ju lektion med barnen vid 17.00. Jag hoppas att de har övat hemma. För snart är det uppvisning, åh vad jag längtar.

Hörni!
Imorgon är det fredag...♥




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Jag vet vad som ligger bakom scroll problemet, men jag har glömt koden till den. Ersätt annars den nuvarande designen mot en annan. ._.

2009-11-05 @ 22:34:19
Postat av: Frida B

"Min bästa vän, är min Mac." LOL, Erkänn! MAC äger!

Vinter YAY!:P



O felet e på denna diven:

 <div style="background- background-repeat:repeat;

background-attachment:fixed;

overflow: scroll;

width:1300px;

height:16000px;">

</div> 



Den taggen säger: "Här står en box utan innehåll"= ett box som inte har kanter men som tar mycket plats-stort mellandrum. Så det är den du ska ta bort, Men jag vet inte hur du gör det om det inte står i kod...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0