vill inte göra er avundsjuka...

Men min helg har redan satt fart. Igår satte jag mig på bussen hem från skolan en sista gång för den här veckan. Nu är jag ledig och får mig en riktigt långhelg. Riktigt skönt. Efter idrotten igår hade vi Stylist/Estetisk verksamhet på schemat. Vi fick då möjligheten att festsminka och förbereda oss inför modevisningen (som jag nämnde i förra inlägget). Jag sminkade inte själv igår, men fick efter mycket letande på internet en sotig och häftig look av Jossan R. Eftersom att Estetisk verksamhet går ut på att själv vara kreativ och kunna skapa efter egen förmåga, så får det i princip se ut hur som helst. Det viktigaste är att man är fantasifull och kan komma på något mer eget. Även om det vid detta tillfälle var tillåtet att hitta inspiration ifrån tidningar och fotosminkningar på internet.

Måste också nämna att jag verkligen tycker om och har fastnat för en blogg. Det är Linda Hallbergs blogg, http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/ där man verkligen inspireras och blir helt galen i alla fina sminkningar, nagellack, lösögonfransar och massor med annat smått och gott. Läs den!

Här kommer lite bilder ifrån igår...



Jag & Ida vill också sända en stor puss till dig syrran, vi saknar dig så mycket. Ska bli så himla kul att hälsa på dig snart ! ♥

Dax att fixa fram skivor, papper och sånt till dansen med barnen som är nu i eftermiddag.
Ha en fortsatt bra eftermiddag!

Imorgon är det fredag...♥



/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Julia

naaaawwww, jag saknar er med mina sotnotter:) puss

2009-11-16 @ 04:44:22
URL: http://twonuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0