vind, kyla & SNÖ...

Är vad som har visat sig idag. En stark och motstridig vind, en kyla som inte går att beskriva med något annat ord än just "kall" och små söta snöflingor som dalat ner ifrån den ljusgrå himlen. Ganska mysigt. Faktiskt. Jag har annars börjat ogilla snö och allt vad denna tid på året innebär. Men det är skillnad på det som föll ner ifrån skyn idag, jämfört med den tunga blötsnö som annars brukar lägga sig och blöta ner vår mark.

Dagens outfit

Stickat: Qed London
Vit t-shirt: H&M
Örhänge: H&M
Tights: Vero Moda
Armband: SNÖ


Inhandlade även ett par nya stövlar igår eftermiddag. Efter mycket tvekande mellan lårhöga eller de i vanlig "höjd" så blev det de här till slut. Insåg att även om det är snyggt med lårhöga så kommer jag mer trivas i den "vanliga" modellen.

Kvällen består av en varm dusch och förhoppningsvis en gnutta plugg innan läggdax. Gör mig redo för en tidig kväll ikväll, det kan verkligen behövas.
Imorgon slutar jag vid 11. Efter det har jag dans med barnen på eftermiddagen.

Vad händer sen? Då ni krupit ner under ert varma täcke, låtit ert huvud lägga sig på kudden och då ni sovit ännu en natt? Jo, då...ska jag förklara för er. Att DÅ då är det fredag.

Fredag, fredag, fredagsmyyyyyys!
& party ♥


Ha en underbar kväll..
Vi ser alla fram emot helgen!


/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0