en brännande varning!

Till alla sol & stekälskare. Visst är det underbart att solen börjat visa sig och vi kan börja dra fram våra solstolar och ligga och steka med sommarlåtarna i mp3:n på högsta volym. Allt låter ju bara så perfekt! Men sakta i backarna. I lördags gjorde jag just såhär. Och jag kanske inte är ensam om att vara sådär vinterblek och bli helt överstressad över att få steka skinnet av mig. Jag satte mig alltså i en solstol i trädgården i sisådär 1 och en halv timme. Nu har jag lidit utav soleksem i 3 dagar efteråt. Svider och kliar som F*N! Vill bara varna er att akta er för vårsolen, den tar verkligen mycket mycket mer än man tror. Så om ni tänkt steka i timmar som jag. Använd för gudsskull solkräm om ni inte vill se ut såhär.




/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0