fartfylld vecka!

Det är måndag och första dagen på en otroligt händelserik vecka. Det är mycket som ska fixas inför helgen och jag kan erkänna att jag knappt börjat. Det handlar mest om kläder till dansen men också två födelsedagar, skogsplantering och så Sigges på fredagkvällen. Det ska bli sjukt kul att få dansa hela veckan, men ändå ganska jobbigt med tanke på att jag knappt kommer hinna sova en blund. De har även tatt bort sovmorgonen på torsdag pga. matte-nationella. Det skulle ju inte skadat om den funnits där denna veckan.

Hoppas ni kommer och tittar på dansuppvisningen för er ungdomar på lördag kl.19.00 på Skillingehus! ♥

Imorgon bär vi oss av till fenix direkt på morgonen för att besöka de linjer som vissa sökt in till. Jag själv ska faktiskt erkänna att jag inte ska gå där, inte sökt in och inte heller kommer sätta min fot där inne efter grundskolan. Men vad gör man när typ hela klassen ska dit? Och man inte känner för att spendera sin tisdag i plugget när den ändå bara består utav två små teoretiska lektioner? Dessutom kan det ju va liite intressant ändå att ändå se hur handel- och administrationsprogrammet är på den skolan. För jag har ju faktiskt haft fenix i bakhuvudet, förut. Vi ska i alla fall tillbaka till plugget efter lunch vid kl.13.00 för en meningslös mentorstid. Ganska slapp morgondag antar jag.
Nu är det dags att slå upp matteboken i några små minuter innan maten är klar och jag drar ner till dansen med Malin. 

Ha en gó kväll!



/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0