försenade påsklovsbilder!

Enjoy! :) ♥


 Bus i bilen eftersom vi knappt själva fick plats efter vistelsen på Gekås, Ullared.
 Why are you staring at me like that?
 & laughing...I don´t understand ?
 Oh, yes...you´re soo hot!♥
 Syrran är framme med kameran igen & jag posar troligtvis..
 Lillan njuter av koskitlukten, ändå får pappa skulden, as usual...^^
 What do you want? I´m just smaJling !
 Jag hittar inte mina tuggummi! b-b-b-b- eroende...
 Pööhh! Jag kan större <.<   (så du vet).
 Du behöver inte visa hur man gör ett hjärta, jag vet att du älskar mig.
 Promenad i dimman med syster...
 När mobilkameran tar bättre bilder än man väntat sig..
 Plockade vitsippor till mor min..(ibland är jag snäll)
 Då vart syrran på plats igen -.- ^^
 Jag ska skrämma henne!
 Gamla goda tider kommer tillbaka när lillsyrran är i farten ^^
 Sötaste bilden ever!♥
 Lite coolare än mig, med det får va lite då..
 Hett!
 pussspuss!
 Naww..hittade du ditt påskägg först?!
 Påsk vid havet!
 Julia & Mattis...
 Gottegrisar!
 Ge mig sommaaar!
 My star! ♥
 Stigen ner till havet..
 I love this place! ♥


/J.C♥


Kommentarer
Postat av: mattias

hahahahaaha roliga bilder ;)<333

2009-04-18 @ 14:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0