färgstark lördag!

Är det inte en alldeles makalöst fin morgon? Solen skiner ute och när man vaknade upp slog tanken mig direkt att det är lördag. Har precis satt i mig en härlig frukost och tror att nästa steg blir en fullt lika underbar dusch. Hoppsan! Har ni nån gång hört mig såhär positiv? Jag kanske fejkar? Jag vet inte ens själv. Men morgonen känns bra i alla fall och det känns sjukt gött idag. Hur ska ni spendera er lördag? ♥
Jag själv ska dyka ner i alla husets garderober för att försöka hitta något att ha på mig på dansuppvisningarna nästa helg. Kanske inte borde avslöja allt för mycket men...det är lite 80-tals stil som gäller på en utav danserna. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. När jag hör 80-tals mode ser jag bara färgstarka kläder i olika färger, glitter, otoligt vida byxor, tights och enorma platåskor framför mig. Byxorna gör mig spyfärdig. Dom är så otroligt fula. Jag får nog satsa på tights för min del, för jag gillar bara tighta byxor. Det skulle vara riktigt snyggt att typ ha glittriga eller sådana med paljetter på eller något. Om det är någon som har sådana och har lust att låna ut dem så hör av er! ♥ Jag behöver smakråd så kommentera gärna vad ni tycker att man skulle kunna ha på sig. Jag är just nu mycket inne på glitter kombinerat med färgstarka kläder. Tips?
Skulle vara perfekta.
Sådana eller guldiga.
 Alcazar kanske kan ge mig inspiration?
 Eller dessa två tjejer X) ?
I need help.


/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0