gymnasiet, britney & veckans bästa dag!

Solen skiner, Britney Spears spelas på högsta volym och inte nog med det så är det FREDAG! Ingenting kan bli så mycket bättre just nu. Jag minns tiderna då jag och min syster satt på rummet och spelade kort, lyssnade på Britney- skivan och sjöng med till varenda låt. Jag minns min blick som var hårt fokuserad på Julias läppar för att jag själv också skulle få ut de korrekta orden som strömmade ur cd-spelaren. Jag kommer också ihåg när jag satt med hennes skiva i min hand och tänkte för mig själv att jag aldrig någonsin skulle ändra mig. Att hon skulle vara min idol, då och föralltid. Så jag får väl säga "Oops I did It again"  med tanke på att jag inte kan påstå att jag släppt henne helt och att skivan just nu rullar i min cd-spelare. På något sätt så gillar jag många utav hennes låtar. De gamla favoriterna är ju inte att leka med i alla fall. Eller vad säger du, syrran? Do you remember?
http://www.youtube.com/watch?v=mvtDHH_IfP8

Plusgymnasiets Kick- off kväll var inte den heller att leka med. Modevisningen, uppläget, makeupen ALLT. Jag vill börja nu, nu NU! Hoppas verkligen att det blir som jag vill nu. Annars blir jag riktigt besviken. Faktiskt. Nu är det full disskussion där nere om familjen ska iväg ner till stugan ikväll eller inte. Själv vill jag inte följa med i helgen pga allt som måste fixas, ordnas och göras under denna helgen. Matte- nationella väntar nästa vecka och jag har massor med tal som väntar på att bli lösta i min lilla mattebok. Inte nog med det så är det både dansuppvisningar för fullt och Sigges nästa vecka. Snacka om mycket dans på en vecka. Underbart kul! Jag har dans på måndag, kanske tisdag, onsdag, fredag, en gång på lördagen och två gånger på söndagen. Jag måste fixa kläder till allt! gaah!
Men nu måste jag kila. Ha en underbart bra fredag i solskenet!

pussaaaarr....♥

 Ikväll blir det myys med Maddiiish!♥


/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Syrran

HAHAH, just det!

Kort spelade vi, mycket. Vad var det vi spelade? Typ stress och..., vad hette det? Banan nånting...?

2009-04-20 @ 21:24:06
URL: http://twonuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0