teve, data & godis...

Det blev en mysig hemma kväll ikväll istället. Inte likt mig att jag sitter hemma själv en fredag. Men varför inte variera sig? HAHH.. Kvällsmaten bestod av min goda pastasallad med kyckling. Mihiih det var mums! Känns som om jag ätit mig igenom denna fredagen. Men jag antar att det är tillåtet med godis och gottigott när man är sådär pms-tjurig och har sina sämre dagar... Sedan har jag till mestadels gått i mellan teven och datan resten av kvällen. Tänk för att jag till och med öppnade matteboken och klarade av en sida i den nu innan läggdags, unbeliveable!
Nu kan man kanske somna med liiite gott samvete i alla fall...
  Morgondagen väntar med en...
• Förmiddag bestående av plugg så mycket jag orkar och hinner.
• Sedan ska jag ner till mormor som ville bjuda mig på middag.
• Efter det ska jag förhoppningsvis träffa älsklingen.
• På kvällen kommer Maddsen upp och stannar över natten.
Mmm- myyys lördag! ♥

godnatt på er, sov sött!
 /J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0