I´m sorry...

Det är inte så att jag glömt eller inte velat utan jag är fullt medveten över denna katastrof. Jag SKA försöka bättra mig men vissa dagar räcker verkligen inte tiden till. Detta har varit precis en sådan vecka. Då man varken haft tid eller ork till att uppdatera alls utan bara låtit dagarna rulla på utan att skriva. I alla fall! Veckan kan bara sammanfattas med ett enda ord. Amazing! Nu menar inte jag att jag helt plötsligt ändrat inställning och börjat älska plugget, alla dess hemuppgifter och läxor osv..Jag menar ju självklart det som gjort varenda kotte på bra humör ifrån första sekund då man stigit ur sängen på mornarna. Känslan att få kika ut igenom fönstret på morgonen och mötas av glädje. Att faktiskt för en gångs skull inte ha något emot att stiga upp och ta sig till jobb och skola även om det är riktigt tidigt på morgonkvisten. Jag pratar självklart om det underbara vädret som varit. Solen som stekt på våra vinterbleka kroppar. Efter gårdagen så är det ingen tvekan om att våren och sommaren är på ingång. Jag menar, nyss gick man med sin tjocka vinterjacka på sig i snöblasket och helt plöstligt sticker man ner till hemköp i t-shirt och uppvikta jeans samtidigt som det ändå är för varmt! Det var längesedan man hörde skrikande ungar, hög dunka-dunka musik ifrån bilarna och lukten av grillat. Fick känslan av att jag satt på en balkong i en storstad med massa liv och väsen. Men till min besvikelse satt jag tyvärr kvar i samma solstol som förut när jag öppnade mina ögon och möttes av verkligheten. Men solen tog riktigt bra för att bara vara i april allstå! Snacka om att vädret vände snabbt. Idag är det ändå lite mer mulet så antar att det är en liten såndär mellandag innan solen tittar fram igen. För en liten fågel kvittrade i mitt öra att hela resten av veckan kommer att bestå av solsken och upp till 20 grader varmt! Så vad kan inte blir bättre då än att spendera hela påsklovsveckan på västkusten i stugan? Lovely! Under fredagen och gårdagen var jag med älsklingen och ikväll träffar jag nog Madde en stund. Tills dess blire plugg. Kan inte annat än säga att jag har sjukt mycket som behöver göras och bli klart innan lovet är över. "Men jag överlever" som jag brukar säga.. Det är ju påsklov vilket som är sjukt härligt, mysigt och ALLT.

Så njut allihopa!♥


& förresten, HV ska vinna i eftermiddag..♥




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gött väder som helst nu!:) <3 Love! :)

Ha det så gött på lovet och på västkusten!:D

2009-04-05 @ 19:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0