"jag måste bara skynda mig lite"

Jag är i farten som vanligt. Här är det minsann inget lugn inte. So-arbetet ska bli klart för inlämning tills imorgon. Jag kan erkänna att det står halvfärdigt än sålänge. Men tåget väntar inte på mig, och det går om exakt en timme. Ska möta upp systern min, ta en fika och sedan vidare till Plusgymnasiet för att se en modevisning och höra elever som berättar om upplägget av stylist- linjen. Så jag måste faktiskt säga att jag tycker det går före mitt lilla so-arbete. Sorry, Chrissie.
Tiden rullar, vi hörs! ♥


/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Ð Charles

DAYUM! Gjorde So:n idag och blev klar 00:47 xD nästan 5 sidor D;



Aeeeee, So kommer först Clusse.

Once first, Always first :D

2009-04-17 @ 00:56:00
URL: http://dewriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0