perfekt!

Vi tog fel om Sigges. Det är inte förrän om 2 veckor. PUST!, säger jag bara. Vi hade nog aldrig hunnit eller orkat egentligen. Så det var en enorm lättnad. Idag var det matte-nationella. Gick super. Jag är ett geni på matte. Ingen som missat det va? Jag riktigt kände känslan då jag var den enda i hela landet som var grymt taggad till att greppa pennan vid 08.00 imorse för att lösa alla uppgifter galant. Sydde färdigt mina jeans i slöjden också och dom blev skitsexiga. Till och med No:n i eftermiddags var intressant och lärorik tack vare att vi hade Mattias och inte Svettyy. Nu ska bara sv-novellen skrivas klart också så kanske jag kan satsa på att bli bäst. Vilket som blir en enkel match med tanke på att jag redan är det.
Pusssss!


/J.C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0