västkusten nästa!

Ett snabbt inlägg skadar väl inte mitt i allt packande. Som vanligt blir sängen full med plagg och grejor när jag är i farten och ska iväg någonstans. Det är alltid så, fastän sanningen är att jag inte ska vara borta så överdrivet länge. Nästan en vecka. Men nu finns ju en hel del där nere i stugan eftersom vi fått ner det mesta sen förra sommaren. Det man hoppas inför den kommande veckan är kanonväder och massor med rolig variation ifrån vardagen här hemma. Ida sa att hon oxå ska ner till sin stuga som bara ligger några meter ifrån våran, så förhoppningsvis stöter man på henne också. Önskar er ett riktigt skönt lov nu, det ska jag ha!♥ Kommer sakna er, men bara lite;)
Det jag ville komma till med detta inlägg var i alla fall att jag sticker imorgon och kommer hem på måndag eftermiddag. Jag är ledsen med det blir ännu en gång ett uppehåll i denna lilla blogg. Men ta det inte allvarligt, vi kan bara kalla det som ett tillfälligt avbrott. Strax tillbaka!

pussssaaarrrr & glá påsk! ♥


/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0