en bra start på dagen...

måste väl ändå vara då man vaknar av den där olidliga träningsvärken så att man knappt kommer ur sängen? Och sedan frukost på det? Då känner man sig fräsch. För gud vad jag älskar frukost ibland. Känslan då man vaknar, är riktigt hungrig, stiger upp och kan få ner en riktigt god frukost. Sitter och äter yoghurt och mammas hemgjorda musli. Jag säger bara en sak, köp inte storsockrade och onaurliga flingor/musli i affären! Det är minst lika lätt att göra själv hemma. Godare också.


Kvällen igår blev otroligt bra! Vi beställde hem pizzan och åt hos Madde och hade det trevligt. Efter det stack vi ut och tog massor med bilder med digital- och systemkamerorna. Förhoppningsvis langar de över bilderna till mig också under dagen eller morgondagen så att ni kan få se en del utav dem.

Jag tror inte det är så bra om jag låter hela dagen rinna iväg framför skärmen. Man får verkligen ta till vara på den sista ledigheten som finns kvar nu. Även om ni som börjar plugget imorgon tycker att jag har det rejält mycket bättre som börjar dagen efter, så har ni nog fel. Ingen kan vara nervösare än mig.

Ha en bra dag!♥


/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Gött o vakna av träningsvärk? Men guuu så gott de e me frukost! men endå äter man nästan alldrig en go o lååång frukost! tänkte att ja längtar tills i morron så man kan äta en låång frukost men vid närmare eftertanke, Nej, ja längtar inte tills i mon...

hHade bra!

Postat av: mattias

mmhmm... frukost, igår gick de fan inte äta... ingen matlust på hela dan :o inte likt mig :p xD men idag e de bara mat på huvet :G:G:G:G xD <33333

2009-08-18 @ 11:33:24
Postat av: Anonym

OMG Jossan, laska mig inte. Frukosten ar nog det jag saknar mest, och jag saknade den annu mer nar jag sag bilden. Frukosten har ar, vad ska jag saga, gosh, inte som hemma! Jag har bara atit en rostmacka, en liten yogurt och kanske lite frukt, jag som alskar frukost! Ni far skicka over muslireceptet sa jag kan gora! (Jag vet fasen inte ens om de har fil har, i detta huset finns bara mjolk eller yogurt). och du, det kommer ga skitbra pa torsdag!:) I know! Puss

2009-08-19 @ 01:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0