Eyy, det är lördag!

Och det gillar vi. Sov hos Mattias i natt och har spenderat hela kvällen igår och förmiddagen idag med honom. Mycket mysigt. Under tiden som jag väntar på att han ska bli klar med käkandet där hemma låter jag min kära MacBook underhålla mig. Jo, det är sant. Vi fick faktiskt med oss den hem igår. Och om man kan vara kär två gånger så är jag det, lätt. Kalla mig jobbigt mallig men.. (den är så jävla snygg!) Mattias hittade en internet- kabel som jag fick låna tills det löst sig med routern och vår internetkoppling här hemma. (Vi i familjen lyckas alltid krångla med att få igång internet på våra datorer). Upptäckte också att jag har fått grymt bra webb-cam som är inbyggd i datorn. Perfekt om man ska snacka med syrran på Skype senare, eller helt enkelt för att få fram bra bilder till bloggen. Kan ju faktiskt bjuda på några när jag ändå är igång.
Stötte på Frida & Malin på stationen efter skolan igår.
Köpte nya jeans- leggings för de som vill veta.
Hann till och med besöka Paris under gårdagen, det ni!
Ida ville vara med framför kameran!
Ja, som sagt...Hon är som hon är ;)

/J.C♥

Kommentarer
Postat av: mattias

HAHAHAHA xD! fina bilder ;) bra att du han åka till paris med ;) GHAGHAAGHGAH xD<333333333

2009-08-30 @ 10:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0