för gud vad jag älskar...

Det spritter i benen. Jag vill bara komma bort, bort någonstans... till ett dansgolv. Där alla lampor lyser och blinkar i taket. Där diskokulan vajar på grund av det vibrerande dunkandet ifrån musiken. Det som tagit sig ifrån golvet och ända upp till taket. Där Dj:n står och svettas och ger allt för att musiken ska bli perfekt. Där folket står och jublar utav trycket och den härliga känslan av att alla är där med ett brett leende på sina läppar.
/ För gud vad jag älskar, att dansa.

Morgonen startade med att jag vaknade av att solen sken in igenom mitt fönster. Det är inte varje dag! Drog på mig t-shirt och shorts, stack ner och åt frukost och sedan ut i skogen för att plocka blåbär åt vår kära mor. Okej då, åt familjen, mig också. Jag kan ju inte förneka att jag är helt GALEN i blåbärspaj. Men finns det något så tråkigt som att plocka bär? Så sjukt enformigt så det finns inte! Och tid tar det också...alldeles för mycket tid. Men två burkar fick vi ihop i alla fall, jag och lillan. Och jag offrade inte bara tid, utan även mina naglar. De är alldeles blå/lila nu. Inte för att låta fjantig men, jag är ganska mycket värd en blåbärspaj nu, hehe. 
Dax ska jag sticka in i duschen, fixa käk och göra mig i ordning. Har fått en tid på vårdcentralen vid 3.
Efter det ska jag träffa Emelie, äntligen!


Dagens låt: Infinity 2008 Guru Josh Project 
http://www.youtube.com/watch?v=GUYsFGMcFDI


Vi hörs!♥


/J.C♥


Kommentarer
Postat av: mattias

aw, hoppas du kommer upp på dansgolvet snart igen då! så du kan shakea lite ass ;) xD! HAHA skoja bara ;) hihi <333

2009-08-06 @ 07:05:20
Postat av: mattias

Jag kan slicka på dina naglar tills dom blänker om du vill ;) HAH xD :D <333

2009-08-06 @ 07:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0