godmorgon!

Sitter här på mitt rum, lyssnar på Beyonce och väntar på att badrummet ska bli ledigt så att jag kan ta en dusch. Idag är det sista dagen på helgen. Inte bara det, det är sista dagen på "ledigheten". För så har det nästan känts hela veckan. Förutom de tidiga mornarna så har veckan varit ganska slapp. Inga äkta lektioner och det har i princip varit att åka in, stanna några timmar och sedan hem igen. Denna veckan kommer saker och ting att förändras. I morgon sätter allt igång på riktigt. I morgon börjar vårt schema att gälla och det blir mer allvar i det hela. Det känns konstigt, roligt och lite surt på samma gång. Men det känns mest kul. För det är på tiden är börja nu. Sätta sig in i det hela, kämpa och ge det man har för att nå sina mål. 
/Det är nu det börjar.
Idag är det på tiden att träffa Madde. Henne har jag knappt haft kontakt med på hela 2 veckor! Sist vi sågs var dagen innan hon började skolan. Känns skönt att få träffas igen. Snacka om allt som händer och dela sina känslor med någon man kan lita på. Vi ska ha vår första danslektion med barnen på torsdag v.37 och det är mer än på tiden att sätta igång med danserna nu. Alltså är det vad vi ska göra denna dag. Öva, öva och öva. Låtar ska bestämmas och stegen ska sättas och skrivas upp. Allt ska komma på plats på bästa sätt innan dess.
Bilder kanske kommer senare framåt dagen. 
Så häng kvar!
(fråga mig inte vad jag gör på bilden)


/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0