godmorgon?

Steg upp vid halv elva idag. Kändes som att jag skulle kunna sova ett par år till. Men till sist tog jag mig i kragen och kom ur sängen i alla fall. Så nu har jag precis käkat frukost, tagit en dusch och fixat till mig lite. Lillsyrran sov över hos en kompis i natt , så det blir väl att ha klar middagen tills hon kommer hem vid 1 tiden. Väckte precis liv ur Mattias också, så han är nog snart på väg upp hit. Det är väl ungefär hur min dag är upplagd, kul va? ;)

Hamnade hos Madde igårkväll istället. Det blev till att köra ett sånt där för tidigt fredagsmys igen. Vilket man har gjort i princip hela sommaren. Vad jag menar är att vi stack bort till hemköp och köpte choklad och godis, kröp upp i soffan och glodde på beck- filmen in på natten. Efter det är man ju inte precis lycklig över att behöva cykla hem i mörkret själv. Särskilt inte med tanke på att Madde bor "på andra sidan jorden" som vi brukar säga. Men jag överlevde det också.

Nej, nu ska jag inte slösa bort hela min dag framför skärmen.
Ha det bra!



/J.C♥


Kommentarer
Postat av: madde

mmm mysigt var det iaf:), och galet mkt garv!;)<3

2009-08-04 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0