lita inte på mig...

i alla lägen. Gårdagens blogg-uppdatering gick sisådär va? Jag är ledsen men det var full rulle här hemma, och jag var i princip inte hemma på hela eftermiddagen/kvällen så där sket sig allt som jag lovat er. Nu är det verkligen på tiden att jag beskriver mina dagar som bortrest. Allt har varit megabra! Stugan med Madde, Mattias & familjen, Rix Fm i Båstad, och självklart Skåneresan!!! Det är alltid lite speciellt då man sticker iväg utan föräldrarna och tar ledigt på hög nivå. Man känner sig fri på något sätt och slipper alla förvarningar som man annars hade fått höra då man sticker utanför dörren på kvällarna. När vi var i Skåne så bodde vi i en villa i Köpingebro hos Maddes släktingar. Fast där åt och sov vi bara. Sedan var vi i full färd varje dag för att ta oss in till Ystad där det var mer ös och folk. Under de första dagarna shoppade vi en hel del på stan och tjeckade läget. Senare på kvällen var det tivoli i Ystad och andra kvällar var vi på en camping och stötte på lite roligt folk att spendera kvällen med. En annan kväll åt vi också på en gullig liten restaurang precis intill havet. Även om vädret inte varit fullt upp till mina förväntningar, eller att lovet rullat på i en alldeles för hög fart så tror jag inte att jag kunnat få ett bättre slut. Eller är det kanske bara början? Vår vänskap är inte den första som rinner ut i sanden, det vet jag. För du är den enda jag verkligen kan dela mina tankar med. Den enda vän som jag kan lita på till 100%. Den enda som det räcker att sända en liten blick till och som gör att du ändå vet precis vad det är jag menar och tänker på.
Madde du är allt och lite till♥

Nu vill jag bjuda på många utav sommarens alla bilder!
 Hoppas ni oxå har haft/har en riktigt skön sommar!


/J.C♥


Kommentarer
Postat av: maddee

tack för alla fina bilder du lagt in på mig,TACK jozzan!hahah omg.

2009-08-02 @ 21:58:02
Postat av: maaddee

hihi skåne resan va riktigt kul och jag har nog inte haft så ont i rumpan på länge HAHAH;), ALLT har varit riktigt kul med dig som vi har gjort=)!, men jag måste ju säga att dom killarna i köpingebro va riktgit roliga HAHAHA omg!



och du ska veta att jag med kan dela alla mina tankar med dig och du är den som verkligen förstå vad jag än säger! jag kan alltid lita på dig till 110%<33

men sommaren är inte slut än vi har lite till att göra på vår lista=)haha de kommer bli kuwl!

jag älskar dig<3

2009-08-02 @ 22:20:02
Postat av: joozzaann

Självklart har vi det, vår lista är oändlig och kommer aldrig att ta slut! vi kommer alltid att ha saker planerade du och jag! Alltid vi gumman<3 Älskar dig<3

2009-08-02 @ 22:42:22
URL: http://justuandmee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Självklart har vi det, vår lista är oändlig och kommer aldrig att ta slut! vi kommer alltid att ha saker planerade du och jag! Alltid vi gumman<3 Älskar dig<3

2009-08-02 @ 22:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0