nu är det en vecka kvar....

Tills jag och många andra hoppar på tåget för att påbörja vårt första år på gymnasiet. Då livet kommer bestå av nya förutsättningar och händelser för ett tag. Då nystarten sätter fart. Nu tänker du antagligen (fan, varför påminde du mig?!!) Så tänker varenda kotte för tillfället. Det är nog väldigt många som sitter hemma med blandade känslor just nu. Inom oss finns en önskan om mer ledighet, fler lugna dagar och inte minst mer vackert väder än det vi fått under sommaren. Men långt där inne finns också en liiiten gnutta av längtan, förhoppning och glädje över att få börja skolan. Särskilt för oss som ska börja gymnasiet. Som ska börja i ny klass och som ska lära känna nya människor att spendera dagarna med. Detta ska bli spännande!

Idag på förmiddagen var jag hos tandläkaren. Inga hål, om ni vill veta. Fick däremot såndär äcklig bananlack som gör att man inte får äta på en timma och mardrömmen: att inte få borsta tänderna ikväll, (vilket jag förmodligen kommer att göra ändå). Efter det åt jag och lillan middag hos mormor, drog oss hemåt och sedan tog jag mig vidare ner till Madde. Vi glodde på Made på MTV, lyssnade på musik och snackade mest. Nu är hon på väg upp hit för att underhålla mig denna kväll. Om hon någonsin kommer upp för mina härligt underbara uppförsbackar förstås!

Ha en skön kväll allihop!

Imorgon är det fredag!
Sticker upp till jkpg för att ha en fett bra kväll.
Längtar.




/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0