nu är det slut ...

på sommarens alla bortförklaringar. På de löjliga orsakerna om dåligt väder eller att loven är till för att slappa på. Nu är det verkligen på tiden att ta tag i träningen! För vad har jag gjort den här sommaren? Jag blir illamående av dåligt samvete då jag tänker tillbaka på hurdan fet soffpotatis jag har varit under lovet. Nu snor jag med mig Julias dunkadunka skivor och trippar ner till vårt lilla gym i källaren. För där existerar banne mig inte en enda liten orm, älg eller något dåligt väder som kan bli en ful liten bortförklaring för att jag ska komma undan ifrån att röra på fläsket.

Nu är det slut Jozzan.
Det är nu det börjar.


/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

så duktig e du ;)<33333333

2009-08-17 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0