Alla hjärtans dag!

Hallooo mina lördagssnyggingar! Är det inte en underbar dag? Jag tycker den är såå go! Kanske för att jag snart ska ge mig iväg för att träffa min goding. Han skulle bara käka nu, sen så! Idag gick jag en runda i morgonsolen innan jag tog en dusch. Det var riktigt gött väder ute! Solen skiner som aldrig förr, en riktigt fin vinterdag för en gångs skull. Perfekt till Alla hjärtans dag och allt. Har tyvärr precis fått  i mig både mat och en semla. Är hur mätt som helst. Hahh..Fasen vad tiden går fort nu helt plötsligt! Vill gå nu, nu nu. Vi ska nog ner till Mattias en stund om jag inte hörde fel. Sedan ska vi upp hit och käka kvällsmat.
Vad ska ni andra göra denna fina och lite speciella dag??♥




/J.C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0