shoppingsugen!

Godmorgon på er!
Eller, klockan är tolv men jag har i alla fall inte hunnit med alls mycket än. Kom precis ur duschen och sitter med håret invirat i handduken och funderar på hur underbart det får vara att duscha egentligen? Det finns inget bättre! Ibland känns det som om jag skulle kunna spendera hela min dag där, men det kokheta vattnet rinnande ner för kroppen. Men sedan blir man lite realistisk och kommer på hur tråkig dagen skulle bli i en dusch. Hahh, vilken löjlig tanke! Julia och Ida kom precis in. De har visst hunnit gå ut och lägga på alla Idas "kalas" inbjudningar innan jag knappt hunnit resa mig ur sängen. De fick antagligen för sig att sätta igång Singstar nu, vilket jag tycker var en riktigt dum idé med tanke på att det inte låter nåvidare + att jag spelar massa go musik här uppe. Men det är bara att försöka överrösta!;) Vid tre-tiden ska jag till Malin. Hon ska visa mig lite utav dansen och stegen som hon har till sina 5-6:or eftersom jag ska vara hjälpledare med henne. Får se vad som händer framåt kvällen. Ska träffa Mattias om inte han ska lana. Annars kanske jag hittar på något med Madde istället. Får väl se. Imorgon tar vi förhoppningsvis tåget in till stan i alla fall. Ska blir riktigt gött eftersom det känns som evigheter sen och jag verkligen behöver handla på mig lite. Det finns inget bättre än att shoppa med henne. Underbart kul! Dessutom antar jag att det kommit ut massor med fina vårplagg i butikerna nu. Det lockar ju inte lite asså! Måste skriva upp vad jag behöver handla. Vet egentligen inte varför. För visst tittar man aldrig på det? Man tittar alltid på allt annat än det man behöver. I alla fall jag.

Dagens låt: Thinking of you- Katy Perry
http://www.youtube.com/watch?v=laiROGvrWMM

            /J.C♥
                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: halloonn

hihii uuuh jag längtar<3333

2009-02-11 @ 12:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0