det var inte längesen...

Då jag satt med dig i fåtöljen och såg hur du plötsligt slöt dina små vackra blå ögon och somnade i min famn. Då du stod vid trappan och hade precis lärt dig gå och du ropade "aaaschaa"! för att du trodde jag hette så, (istället för jozzan). Då du stod där i badrummet iklädd i din gulliga pyjamas och med dina runda små kinder insmörjda med Idominsalva. Då du stod vid vinbärsbusken på sommaren och åt röda vinbär samtidigt som vår hund (som vi hade då) stod ijämte och blev matad utav dig. Då du satt i din lilla barnpool och skvätte vatten med spaden med ditt underbara skratt. Då du sprang i din söta sommarklänning på trädgården och lekte med lego på filten i sommarsolen.
Det känns som igår.
Men du är fortfarande "lillan" för mig, det kommer du få stå ut med;) .
Grattis på 8-årsdagen gumman!♥
jag älskaar dig!♥



/J.C♥

Kommentarer
Postat av: claesson

naaaw! Grattis Ida!:D <3

2009-02-21 @ 13:37:30
Postat av: claesson

naaw! Grattis Ida!:D <3

2009-02-21 @ 13:39:24
Postat av: maaddee

GRATtiiiS ida!=)<33

2009-02-21 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0