fredagen den 13:e

Inget hemskt, pinsamt, eller dumt har hänt idag. Konstigt nog, även om det är fredagen den 13:e. Förutom att jag och Madde ikväll fick för oss att ta fram vår barnsliga men flummiga sida och ta ut pulkan och gå till pulkabacken. Där åkte vi några gånger i den 8 grader kalla luften. Ingen härlig känsla precis. Men kul hade vi i alla fall, som alltid. Man får ju göra det bästa av den snöiga och kalla situationen. Självklart så dyker det upp några personer lite längre upp på cykelvägen, (vilket vi trodde var ett helt gäng). Men lite smått panik i våra huvuden så sprang Madde panikslagen och utan att tänka överhuvudtaget upp till närmsta träd för att gömma sig. Själv stod jag kvar där nere som ett enda frågetecken. Tänkte att det såg värre ut att springa, och varför inte bjuda på sig själv för en gångs skull? Det visade sig i alla fall bara vara två personer sen.höhö! Imorgon är det Alla Hjärtans Dag! Längar redan. Har inte träffat Mattias sen i tisdags! Skandal! Men imorgon ska nästan hela dagen spenderas med min älsklingspojk. Underbart. Får väl se vad vi hittar på, men ska väl mest bara mysa framför teven eller något♥. Förlåt för er som tycker att den dagen mest bara är överskattad eller som inte har något roligt/speciellt planerat imorron och sitter hemma och smådeppar. Vet hur det känns, men försök att hålla er underhållna och hitta på något roligt ni också. Sätt på en film, baka, träffa vännerna eller umgås med familjen, och varför inte åka pulka som vi gjorde ikväll? HAHA... För tycker ändå inte att man ska skita i dagen helt och glömma dess budskap. För det finns ju en mening, det är ju en anledning till att den heter som den gör. Visa och tala om för dina nära och kära hur mycket du tycker om dem och hur mycket de betyder för dig. Skicka gulliga sms och visa att du bryr dig. Gör andra glada imon så lovar jag att även du kommer få fina ord tillbaka! Nu ska jag krypa ner under mitt varma täcke för fryser fortfarande sedan jag följde Madde hem för en stund sedan. uuhh.. 
SOV GOTT MINA VÄNNER♥



/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0