godkväll!

Nää usch jag låter som en nyhetsuppläsare! Ajja det är ju kväll & det kan man snabbt bevisa med min trötthet. Precis heeela dan har tillbringats på stan med min älsklingsvän. Väldigt tröttsamt efter ett tag, men mycket mycket trevligt såklart. Som vanligt sprang vi fram och tillbaka imellan samma affärer i timmar! Vi har verkligen samma beslutsamhetsångest båda två! Enligt oss så måste man ju liksom ha sett nästan ALLT innan man bestämmer sig för att trippa fram till kassan. Haha vi är så petiga! Därför är det lätt att tiden rinner iväg och att man till slut står där bara några små minuter innan tåget går utan en enda kasse i handen. Men shoppingturen hade ett bra slut ändå (förutom ömma fötter & trötta ben) men det är ju sådant man får stå ut med. Vi hade i alla fall med oss lite hem. Jag själv köpte på mig de där efterlängtade tights-leggingsen som jag glott på i månader men som aldrig blivit inköpta. Örhängen, födelsedagspresent till min älskade lillasyster, alla hjärtans dag present...♥ , underkläder, foundation & lite smått & gott. Tåget var hemma vid halvåtta tiden. Åkte hem och käkade och sedan åkte jag och syrran ner för att köpa lite godis. Är man sugen så är man. Efter att jag fått för mig att jag skulle träffa på Mattias på hemköp så dyker han ju självklart upp där bland godiset bara för det ! strange...♥ Förhoppningsvis kan jag sova ut en stund imon, skulle verkligen behövas! Lite plugg framåt morgondagen skulle inte heller skada. Nu ska jag sova innan mina ben ramlar av kroppen, hoho!

sov gott♥


/J.C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0