godmorgon!

Sovit gott? Det har jag. Enda tills Ida kom upp och skakade liv ur mig vid halv 9 tiden, gäsp! Men jag överlever. Drömde någon konstig dröm om att jag var på dansuppvisning på Skillingehus och sprang mellan matsalen i skolan och scenen, crazyy! Har precis slängt i oss frukosten framför mtv nu och bytt om. Det har visst kommit ännu mer snö i natt igen!-.- & Ida står nu på sitt rum och tjurar och skriker på mig för att jag sitter här när hon vill ut. Så fär väl ta & kila nu då & följa med henne ut i snö"ovädret". Men hon ska bli rejält i slängd i snöhögen här utanför, det kan jag lova(a).
Hörs sen, när jag kommit in igen. Då blire kladdkakebak som jag lovat min skitunge ;)



/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0