good & bad feelings..

Kvällen igår spenderades med Mattias♥. Gick först en runda och bara snackade. Det är så skönt med personer man kan snacka om typ allt med! Sen hamnade vi i tevesoffan hemma hos honom resten av kvällen. Såg Let´s dance, Hjälp och någon film, mysigt. Idag har jag inte gjort ett skit. Vaknat och tagit en dusch är vad som hänt, och nu är det snart kväll! Segt. Eller jag har hjälpt mamma lite och lyssnat på massa musik, men aa. Ikväll kommer nårra släktingar. Men eftersom jag inte kommer orka sitta vid matbordet och höra på deras gamla vanliga kackel, om väder och vind eller vad som hänt sedan vi sågs sist så tänker jag möta upp Mattias så fort jag ätit upp, ihihih:) Melodifestivalen börjar ju ikväll också. Blir kanske att se det då. Inte för att jag tycker särskilt mycket om schlager- musik men det är ju en viss traditon att följa det ändå. Men nu måste jag kila, ska byta om och fixa till mig lite innan de kommer! Sedan ska jag njuta av kvällen, jag bara älskar lördagkvällar!!! Hoppas ni får en mysig kväll, det ska ialla fall jag försöka ha!


att det redan uppstår problem känns inte bra.
du vet att du är allt för mig. sluta.


/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Charles

The day has come

The day I knew it would come but never thought of it

maybe just to keep my heart beating

but my heart doesn't beat anymore, I thought it was strong enough too pass all the ways to you but your way didn't let me get through

I was too late for the opening




~~~~Sayonara~~~~

2009-02-07 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0