hektisk vecka? nej, inte alls...

Helg! mer än välkommet...
Ni ska slippa höra hur mycket jag har haft och göra denna veckan. Hur mycket tid som slösats bort åt massa pluggskit. Hur mycket vi har att göra just nu. Men det är faktiskt anledningen till att min lilla blogg stått stilla hela veckan! Jag har dåligt samvete. Haha, men jag älskar verkligen att skriva och hatar när jag inte hinner med när jag verkligen vill. Har inte ens såsom blickat mot datan denna veckan. Fingrarna har liksom inte ens snuddat vid tangenterna. Duktigt!? kanske. Men det har inte varit kul. Man vill hela tiden vara uppdaterad och veta vad som händer. Men ska försöka bättra mig nu. Ladda om nu över helgen i alla fall och hoppas på att bloggen kan innehålla lite mer än vad som gjorts denna veckan. Känner bara att det är nu det gäller. Nu man måste ta mycket utav sin tid och lägga ner på skolan. Sista terminen. Slutspurten. Sedan ska vi ut, ut ,ut!!!♥ Min helg kommer nog mestadels spenderas hemma. Eller asså, i Skillingaryd. Det är invigning i vår fina nya sporthall vid skolan på Söndag också. Längtar tills vi ska vara där på idrotten nu. Gött! Sedan ska jag väl hitta på något med Madde och träffa älsklingen såklart! Den stackar´n har luggit sjuk typ hela veckan så får väl försöka att inte pussa på honom för mycket. ihihih.. Saknar honom!♥
Vad ska ni hitta på?? <3 & sorry för detta urtråkiga och ointressanta inlägget. Ska bättra mig jag lovar. Men har lite tidsbrist just nu. Ska snart sticka ner till bowlinghallen där lillan ska ha bowlingkalas. Ska väl hjälpa till lite.
Ha en underbar fredag nu!♥ & för er som inte har något att göra, luta er tillbaka och njut utav Boyce Avenue som jag gjort de senaste timmarna. Lovely! 

Boyce Avenue: http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=boyce+avenue+acoustic&aq=0

lyckliga pussssar.




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Charles

Yeah. Denna, Nästa och nästnästa vecka kommer fan att vara....dead o.o

Själv har man tills nästa vecka:

Eng, So, Ma, Ty, Mu o.o. Fan 5 ämnen T:T

But, yeah.

_______________



You know my dreams and they're under your feet

Be careful, you're walking on my dreams

2009-02-27 @ 18:08:50
URL: http://dewriter.blogg.se/
Postat av: Julia

tacka mig för att du kan lyssna på boyce;)

2009-03-12 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0