skräpmat, näsblod & kusinbarn..

Har precis smällt i mig skräpmat. Usch, eller...jo det var gott(A) men, man känner sig alltid sådär äckligt mätt efter. Men visst, inte så att man får värsta dåligt samvete, för ibland får man tjocka på sig tycker jag. Det blev i alla fall kycklingrulle i från pizzerian. Fast det kanske inte är så onyttigt? Känns inte som att det är lika skräpigt som pizzan i alla fall. Men ändå inte det bästa käket heller. Vet inte varför jag snackar om vad min kvällsmat bestod av. Antagligen för att jag blev så mätt. Fick nyss värsta näsblod. Märkte ingenting. Det är alltid så de få gånger jag får det. Sätts bara igång när man minst anar det som om någon tryckt på en knapp. Samtidigt så ringde telefonen. Pappa svarade. "Vad roligt!!" ropade han i luren. Själv fattade jag ingenting förrän han lagt på. Jag har fått ett kusinbarn! Det blev en liten pajk. Lilla Maja har fått en liten lillebror och kusinen Tobbe har blivit pappa för andra gången. Gud va tiden rullar! Grattis, grattis, grattis! Nu kommer Ida få två små favoriter. Ida har gjort att Maja blivit som en liten lillasyrra för henne. Hon tycker om henne så mycket! Nu får hon två att hålla koll på. Härligt! :) Resten av familjen sitter nere i tevesoffan. Antar att de glor på Let´s dance eller något. Jag orkar inte. Hade varit en helt annan sak om jag såg det med nån polare eller älsklingen men nu bryr jag mig inte. Madde skulle till stan i em/kväll och Mattias är på fenixfesten. Önskar någon utav dem var här nu. Försöker ta igen all tiden som jag gått miste om här framför skärmen istället. Då lär jag få sitta hela natten, om inte mer. Men missade Andra Avenyn i tisdags så ska nog se det. Kan verkligen inte sluta lyssna på all underbar musik. Den är allt. Kan förändra en hel dag. Från att vara lite smått grådaskig och tråkig, till att bli helt fullkomligt underbar! Hör själv...
Låtar: (Colbie Caillat) - http://www.youtube.com/watch?v=y6XXX-UmcdE&feature=channel



/Välkommen till världen.


Kommentarer
Postat av: Charles

Skräpmat, eh? ^^

Gjorde samma sak. Det blev kebab som jag hade tröttnat i 6 månsader xD Pizza är inte lika lockade längre för mig o.o Kanske beror på att Skillingaryds/ Akropolis (Var tvungan att hitta namnet på hitta.se för att jag hade glömt namnet xD) inte är lika god som på Bettans i Vaggeryd ;o

_________________



Take a chance and make it right

Do it wrong and you'll get into a fight

2009-02-28 @ 07:29:10
URL: http://dewriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0