du finns alltid där då jag inte behöver dig..

Det är skillnad på att bry sig och lägga sig i. Hade jag stått där och sagt att jag ville ha ditt stöd så hade det varit en helt annan sak. Men när vissa kommer och lägger sig i helt i onödan så blir man så trött. Jag stör mig så på att man aldrig kan få ha någonting för sig själv. Spelar ingen roll hur man beter sig för det  är alltid personer som ska komma och pilla och peta i andras privata grejer. Tänk er själva om man skulle komma och låsa upp era dagböcker och börja läsa igenom allt ert förflutna.. Det är precis samma sak. Om alla bara kunde fokusera på sitt eget liv och låta andra vara ifred. Vad underbart allt skulle bli. Allt bygger ju bara på avundsjuka, kan ingen förstå det? Försök att unna era medmänniskor att vara lyckliga och må lite extra bra någon gång. Istället för att rynka era pannor och sträva emot så tänk efter innan, och försök lämna denna avundsjuka bakom er istället. Alla vet innerst inne att det är så fel som vissa håller på. De som lägger sig i vet också att det är fel, men ingen vill/vågar bevisa det utan spelar med istället. Vissa finns där bredvid en för att stötta och för att visa sin glädje för andras skull. Vissa andra finns där för att förstöra för en och ta till sig av allt det positiva själva istället. Om de sistnämnda personerna bara kunde lägga ner och ta av sig den där falska masken som de tar på sig varje morgon innan de ger sig iväg. Om de bara kunde tänka efter lite längre någon gång istället för att fega och hastigt hålla med alla andra. Om de bara kunde våga visa vad de själva tycker. Om de bara kunde försöka sköta sitt eget någon gång och inte tränga sig in i andras privata.
Så skulle det bli skillnad, för alla.


du finns alltid där då jag inte behöver dig.
ingen kan allt, men alla kan nått.





/J.C♥


Kommentarer
Postat av: halloonn

ja älskar dig gumman<33333,det som är så bra med att ha dig är att ja och du snackar ut om precis ALLT!,och det är så gött att ha en så nära vän att kunna snacka om precis allt=)det får en att känna sig mkt bättre då,och du är en sån preson för mig<3333333,och jag ska försöka komma ihåg att kommentera dina inlägg:P,iiiih sommar 09=D<33HAHAAHAXD

2009-02-02 @ 15:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0