musik..

Det spelar ingen roll vad jag gör, vart jag befinner mig eller hur jag mår. Musiken är alltid där med sin klingande och underbara charm. Musiken är den som alltid finns där. Som en  såndär riktig och äkta vän som liksom aldrig någonsin skulle få för sig att svika. Den är som ett plåster som går rakt in i hjärtat, tar fram alla känslor och läker alla sår. Den som spelar upp helt underbara texter som man själv kan leva sig in i. Är jag glad sätter jag på den mest dunkande eller goa låten jag kan hitta och lever livet. Är jag nere lyssnar jag på lugna och känslofyllda låtar som får mig att tänka. Man lyssnar alltid på musiken efter humör och känsla. Jag tror aldrig att jag ens skulle kunna överleva utan den. Musiken betyder så mycket. Den är en så stor del av mig.

/jag älskar musik.  
                  

                       /J.C♥


Kommentarer
Postat av: Charles

So True, Clusse

Music is life and always will be. Calm music really makes you think about things like, Love, Friends, Life, Forgiveness, Happiness, Everything you think it's important.

_________________



Days keep going yet I do not fear it

because even though you're on the other side of earth we're still connected

2009-02-02 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0