ni lyser upp min dag.

Steg upp vid 8-tiden idag. Skulle till skolan. Behövde egentligen inte men eftersom jag är så sjukt okoncentrerad hemma och aldrig orkar ta tag i saker och ting så stack jag dit ändå. Men, blev inte särskilt mycket gjort där ändå. Lite flumm om man säger så. Alla hade nog samma lovkänsla inom sig för till och med lärarna verkade rätt slappa. Erik stack ifrån engelskan efter ett tag så jag gick in på matten istället, haha! Eftersom vi var färdiga framåt 12 och jag inte skulle äta middag hos mormor förrän 1 så stack jag hem till Mattias en stund. Den stackar´n hade nyss vaknat när jag ringde. Så vi satte på teven en stund & snackade lite, sen följde han mig en bit till mormor. Så åt vi, sedan stack syrran för att jobba & jag och Ida gick hem och sjöng Singstar ett tag. Fördriva tiden lite. Kvällen kommer spenderas med Maddsen. Lata som vi är så hoppade vi över gympan ikväll, det är ju lov haah!(a) Så ska sticka & köpa oss nått gott och sedan mysa framför teven och se Andra Avenyn. Måste erkänna att det programmet blivit riktigt segt. Just nu känns det som om de bara drar ut på alla avsnitten utan att det händer nånting! Eller vad tycker ni? Dessutom är det ju bara en gång i veckan nu, fast pågår längre än innan, men vaddå!?. Vet inte om det är så mycket bättre egentligen. Hoppas i alla fall på att det händer lite mer nu ikväll. Måste sticka nu & se om jag får tag på min lilla biatch på andra sidan jorden^^ ♥
  Ha en mysig kväll mina änglar!♥

                                                            


/J.C♥


Kommentarer
Postat av: halloonn

mmm fin bild-.-,ajja andra avenyn är sååå bra=)<333

2009-02-11 @ 12:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0