I´m with you now.

Tjosan mina söndags snyggingar!

Jo, ni hörde faktiskt rätt. Jag är på riktigt bra humör idag fastän det är söndag! Igårkväll räddade Mattias kvällen, igen!(a) Vi glodde på Melodifestivalen, Rosa pantern & Mr. Bean wahah!..Sedan framåt tolv gick vi ut en runda för att vakna till lite. Vi gick ner och tittade på davids grav också. Jättefin hade de gjort den!<3 Idag öppnade jag mina tunga & trötta ögonlock vid 9 tiden. Hade bestämt mig för att göra söndagen lite mysig för en gångs skull och följa med de andra ut till Cina & Jannes stuga för att grilla och åka skridskor på sjön. Men det blev ändrade planer när vi kikade ut igenom fönstret. Det hade ju snöat mer än vi trodde under natten. Så någon skridskoåkning blev det faktiskt inte. Tyvärr. Hade konstigt nog sett fram emot att åka fastän det är lite smått scaryy ifall man skulle plurra i. Har aldrig åkt på sjön innan, det verkar så mysigt. Men när jag ändå gått ur sängen så tidigt en söndag och även vaknat till så var det ingen idé att krypa ner igen. Så det blev en promenad ute i vinterlandet vid sjön och grillning på trädgården med varm choklad istället. Men vad skulle man klaga på? Det var skitmysigt ändå. Riktigt bra start på det kommande sportlovet om jag får säga det själv. Sedan åkte vi hem och jag tog en dusch och slängde på mig mjukiskläder. Nu blire slappande hemma resten av dagen, skönt. Imorgon ska jag passa lillan hela dan typ. Ska väl baka eller något sånt som man alltid gör med sina syskon, fniss! Ni märker imon. Hoppas alla får ett riktigt skönt lov nu!♥ Här kommer lite bilder ifrån förmiddagen...puuuss på er!♥
 

Dagens låt: I´m with you - Avril Lavigne
http://www.youtube.com/watch?v=bW2LTnzD-vE&NR=1
          


/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Mattias (L)

Åh de e s jävla gött me varm chocklad och grillning när de e kallt (A) :D <3333 Och ja ... graven var väldigt fin =) Puss (L)

2009-02-08 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0