you don´t know how lovely you are<3

Stod lite för länge för att fixa färdigt mig idag på morgonen att jag nästan glömde bort tiden. Jag och Julia rusade iväg, men pappa räddade oss med skjuts, som tur var. Hade nog inte hunnit annars om jag ska va ärlig. En helt vanlig j*vla måndag om man säger så, haha! Nej förresten, det var ingen vanlig måndag, men nästan. I plugget hände ju ingenting ovanligt utan samma gamla vanliga, förutom att en jävel på typ 25 år smsat mig och andra i klassen och hennes mamma. Han gjorde samma sak för ungefär ett år sedan. Men då till min gamla mobil. Nu har han antagligen sökt upp mitt "nya" nummer också. Lyckat! Imorgon och på torsdag väntar nationellaproven i Sv. Är helt uppstirrad för detta. Om vår självaste Sv-lärare Magnus till och med säger att frågorna är kluriga så undrar man ju hur detta ska sluta. Veckan är heeeelt fullspäckad! & som vanligt längtar jag bara till fredag då jag får sticka hem och veta att jag har en hel go helg framför mig. Men det är bara att bita ihop. Jag kommer orka med så mycket mer nu, med dig vid min sida.



vad jag älskar när någon kommer in i mitt liv, och gör allting ljust.
vad jag älskar när någon är i mina tankar, vart jag än går.
vad jag älskar när någon håller min hand och aldrig släpper.
vad jag älskar när någon finns där för mig.
vad jag älskar när någon visar sin omtänksamhet.
vad jag älskar när någon ser in i mina ögon.
vad jag älskar när denna någon är du.
                              ♥




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Charles

Gee, Nationella prov T.T Lame ass <.<

Aja, det blir gött med lite dricka då va!? :D

Nu ska man ta med något som prasslar som inniden! o.o

Eller så tar man bara chips, tar en näve och fyller munnen och sedan tuggar med öppen mun så alla kan höra hur gott det låter =P

__________



You may be the one

You may be the girl

You may break my heart

You may crush my feelings

But I'll never let you go

2009-02-02 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0