veckan som tog kol på mig..

Äntligen! Skandal! Jag har inte hunnit blogga nånting på hela veckan! Men nu börjar skolveckan närma sig slutet och jag kan andas igen. Sv-nationella är över för denna veckan. Underbart! Imorgon är det fredag & LOOOOV!!!, längtar tills jag får sticka hem från skolan imon & träffa Mattias sen på kvällen. Jag saknar honom!♥ Det är frustrerande när man har så mycket att göra hela tiden att man inte ens hinner ses. Idag var jag i skolan halv 8. Kan ni tänka er att jag faktiskt kunde ta mig upp och passa tiden till det!? Skulle träffa "Moosan my little biatch" i plugget och hinna över till Q8 och köpa lite goodiiis och en fralla innan sv-nationellaprovet satte igång, som skulle pågå i 3 timmar. Skrev en novell, och man har ju som vanligt precis kommit in i hela grejen då det bara är några små ynka minuter kvar. Så slutet blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Men hoppas att det gick bra ändå. So-arbetet gick ju bra i alla fall. Team-work eller vad säger du Maliiin?:) Sussie lektionerna är ju som dom är. Men jag orkar verkligen inte med någon lärare just nu. Jag är så otroligt trött på dom allihop! Varför kan aldrig en lärare erkänna någon gång att han/hon har fel?!!! Har tänkt på det länge och jag stör mig så otroligt!! Om någon ställer en fråga så ska dom alltid stå och gå in på nått annat bara för att de insåg hur otroligt intelligent personen var som ställde just den frågan och bara för att han/hon inte har svar på det. De kan aldrig erkänna att de har fel heller. Bara stå där och börja snacka om något annat. Tro att de är kungen på stället. Ibland förvånar det inte mig att folk stretar imot och kaxar. För ibland är lärarna bara för mycket. Hon stod med tårar i ögonen sen senare och rektorn kom in på lektionen efter. Men ibland får de också ta skit, som alla andra. För ibland är man riktigt trött på sina lärare. Som man måste stå ut med varenda dag, precis som när man tjurar på sina föräldrar. Ibland får man känslan av att hon är mamman, och vi sitter där som små fågelungar, och hon står där framme och skjuter oss med sin kunskap om alla dessa atomnummer in i våra små små fågelunghjärnor. Men det kanske bara är vad jag tycker. Nog tjatat om plugg. Sorry men det blir lätt att man halkar in på det eftersom att det är det enda som tar upp all min tid just nu, TYVÄRR. Nu ska gå ner och ta en äpple sen ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Tomorrow is another dayy! Goodnight♥



/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller helt me.. på endel saker.. hängde inte me i fågelunge diskussionen men men X/ ... Sussi borde avskedas! Hon suuuger! (ursäckta men säger ba va ja tycker!)

2009-02-07 @ 01:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0