as usual on mondays..

Morgonen var ingen skön start på dagen precis. För det första så var första tanken när mitt mob-alarm ringde "f*n! det är måndag" typ...Stängde snabbt av alarmet och skulle kunna göra precis vad som helst bara jag fick sova några små minuter till. En kvart senare insåg jag att jag inte kunde ligga längre. Självklart stod syrran i duschen och mamma var på andra toan så..det tog tid innan man själv fick en chans att fixa sig. Med mitt dåliga morgonhumör så rök jag självklart ihop med mamma också, toppen! Och vad kunde göra en måndag morgon bättre om inte en fet mattelektion på över en timma när man är som mest taggad för det? Men det var bara att bita ihop, för hela förmiddagen består nu, (enligt vårt nya schema) av fler lektioner än vanligt. Satte ju mig här för att fixa lite "skolgrejer" men självklart råååkar man bara kika in och sedan är man helt fast. Fick no-läxa idag och jag fattar absolut ingenting vad Sussie snackar om.. Atomer,elektroner, neutroner,masstal....jag blir galen! Så jag ska väl se om eng-läxan går bättre istället. Sen väntar matteprovet på fredag också. Måste verkligen plugga på det, gaah! Men nej, ni ska inte tro att plugget ska förstöra hela min dag. Hoppas på lite slappande som tv-tittande eller något senare framåt kvällen. Man måste ju få ta ett break. Jag själv kan klämma in det ganska ofta haha! Som nu ... :S
Ska kila, mamma har fixat käk där nere, tror det blir kyckling..mums!
& jag hoppas att ni har en bättre inställning för måndagar än vad jag har, för detta inlägget blev deprimerande.
puuuuss på er♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Elektroner, neutroner och det där...baby jag kan hjälpa dig! Vi gjorde också det i högstadiet.

2009-01-13 @ 19:23:00
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: Charles

Isotoperna irriterar mig mest!!! OMG.

Fk them ._. (Sowy ;o)

Tabellen gjorde mig galen när jag skulle göra den hemma <,< Jag ville inte precis fråga min bror som sitter i sitt mörka rum med datan framför sig. He's evil ;o

2009-01-14 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0