confused.

Dagen började med so. Jag, Madde & Malin håller på med ett arbete om folkmordet i Chile. Vi ska spela in våra röster i ett program och visa bilder till texten vi läser, (kommer inte ihåg vad programmet heter). Till en början var det bara såå jobbigt! Man hör ju liksom aldrig hur man själv låter egentligen. Man låter ju på ett helt annat sätt när man får höra sin röst spelas upp. Så vi fick oss ett gott skratt åt det kan jag säga! haha! Så jag och Madde sabbade det hela rätt mycket till en början, eller var det bara jag? haha! Hade matteprov också, & det gick ju som det brukar antar jag. Efter det var det den där efterlängtade håltimman. Men vi satte oss konstigt nog i datasalen för att fixa klart so:n. Men vi hann inte klart för jag mådde piss dåligt så jag drog hem. Och här sitter man nu. Ont i halsen, huvudvärk & feber när det är helg, snyft! Tänk att man alltiiiid ska pricka in de rätta dagarna att bli sjuk på. Försöker muntra upp mig själv med choklad, men lyckas inge vidare. En annan sak också. Tyska-gruppen ska åka till Tyskland! Är det bara jag som tycker det är fett orättvist? Som om inte vi vill till Spanien eller Franska-gruppen till Frankrike? SUCK! Kvällen blir ju hemma i soffan framför teven med typ 100 tröjor & tjocka filtar på mig. Ska nog se Let´s dance, fastän det är sjukt tråkigt så vill jag se Bella dansa..mihihii! Nu blire en dusch.. Njut av Fredagskvällen ni som kan! :)
Dagens låt: Christina Aguilera- Keeps Gettin´ Better
http://www.youtube.com/watch?v=EI9Rdn2-ETA


jag vill dansa!♥





/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Charles

Gee, Jag har inte äns börjat spela in ;o, Men det blir nog mycket jobb ihelg för Charles. Jag tror att jag får ladda ner Photo Story illigalt <,< MEN! det är nog värt det, Ha ;D

Tyskchoklad, Lite mera mmm i livet ;D Äch, jag är inte så intresserad över att åka till Tyskland <,<. Om vi kanske skulle haft lite mera Cash då kanske det skulle bli något gnister =) Vi har bara 65.000kr och kommer ha 3.000kr över som går till maten och sånt. Jag fick reda på att hamburgaren i Tyskland är SVIN dyr...Sigh~. Dom som är så rika -.-

Men aja, godiset är iallafall nice. Får väl fylla min resväska med godis :D Choklad~Haribo~ osv xD

~~Tyskland, Landet som är gjort av choklad~~ o.o

Clusse, Vi får åka för att vi är bäst, förstår du inte det? xD Det här är vår belöning som vi förtjänade, haha >.<

Aiight, Det räcker nog med retandet ^^ Krya på dig Clusse =) (Om du verkligen har feber, ta och fyll badkaren med is kubar eller vad man nu kallar dom xD och sedan lägg dig i det o.o. Det blir nog nice ska du veta ;D)

2009-01-17 @ 08:16:03
Postat av: Malin

Vi va jätteduktiga på So:nxD Hinner nog klart i veckan:)



Ni får tjata på henne (vad hon nu heter) eran spanskalärare som jag aldrig lär mig namnet på, att ni vill åka till Spanien. Det funkade för oss:) Vi har tjatat sem 8:anxD

Krya på dej Jozzan!:)<33

2009-01-17 @ 14:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0