det snurrar i min skalle..

Everything at the same time.
Jag ska faktiskt vara helt ärlig. Jag är helt utmattad och jättetrött idag. Vilket betyder att jag blir väldigt lätt tjurig. Så ingen borde komma i närheten för jag hugger lätt till med mina vassa tassar...& det är inte min dag idag. Alltså kan vi sammanfatta detta med att det bara blir ett par få korta rader idag. Jag börjar snart få fullständig panik med mitt gymnasieval. I slutet av denna månaden ska min ansökan vara påskriven och inlämnad. Då ska jag ha bestämt min framtid för tre år framåt. Valet kan påverka en stor del av min framtid och livet jag har framför mig. Tvekar inte särskilt på vilken linje jag ska gå på men det är vilken skola som jag är osäker på. Hur ska man veta vilken som är bäst? suck...dessutom är det andra grejer också...som bara tar över totalt  och som man tänker på hela tiden nu.. 
And I don´t know anything right now.

Dagens låt: In the way- Ne-yo♥
http://www.youtube.com/watch?v=bmnJHSESFHg



/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Charles

Ne-Yo börjar bli bättre, till skillnad från Chris Brown så börjar han bli rostig <.< ADMIT IT!! ;D

Men Flying Solo är faktiskt rätt bra! ;D Dr. Dre gjorde så att den blev lite bätrre =)



!!!!RnB 4Life Clusse!!!! ;D (Mabi Pop/Rock too~xD)

2009-01-14 @ 19:30:34
Postat av: Charles

Double post!! Sorry! xD (Forgott gymnasie valet)



Yeah, Valen pressar mig <,< NV eller IT, wtf?

Kenan (en i gymnasiet, tredje året) sa att det är mycket men lätt. Omg, that's ture? <.< Jag pallar fan inte mera! T.T

Men jag är rätt säker på att jag ska ta NV! o.o och sen kanske bli pilot (Ivan snackade om det på telefonen). Man kan tjäna stora krabbor på det.

Bara att starta motorn och flyga en lägga den på Auto, omg Lazy ass xD. Sen får man bo på hotel och sen flyga tillbaka -.-

2009-01-14 @ 19:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0