just a little wonderful feeling..

Idag på no:n bad Sussie oss att sticka ner till källaren och göra ett litet fysikexperiment. Då vi skulle ha ett kuvert som man öppnade och stängde flera gånger i mörkret där nere, för då skulle klistret på kuvertet göra att små blixtar uppkom av att elektronerna återvände till sina skal. Så alla rusade (självklart) ner och släkte snabbt för att se om det funkade. Men nödutgångsskylten lyste där så vi fick hitta en mörk och obehaglig liten "korridor" eller vad man ska kalla det istället. Där stod vi i en klump och trängdes i mörkret och skrek och flummade oss, hahah! Då funkade experimentet och Sussie fick typ panik över att ingen tände lampan och gick ut därifrån. På vägen ut var ju även nån tvungen att släppa sig i detta trånga utrymme. Denna nån är alltid Ivan. Hahah , men han kan aldrig erkänna-.- Så alla rusade ut och jag hörde Hilma och Majas plan, att springa tillbaka och gömma sig. När alla va återvände till klassrummet ser man efter ett tag Maja i fönstret. Och sedan kommer båda in och Hilma sätter på sig sin oskyldiga min och utbrister: Va? jag var bara på toa.
ha-ha-ha! :) 9C♥ Imorron väntar ett matteprov. Känner mig värsta taggad alltså! , naat! Ingen idrott imorron så blir en fet håltimma istället, underbart! Sedan är det helg, & jag längtaaar!♥ Denna kväll fortsätter med lite mattepluggande förhoppningsvis, gaaah! & sedan vill jag bara sova... Ha en bra kväll!

ps. Ni som läser min blogg, släng in en kommentar så blir jag glá!
Dagens låt: Super Human- Chris Brown & Keri Hilson
http://www.youtube.com/watch?v=zY8qQNqzShs
kanske utttjötad men fortfarande fin!




/J.C♥


Kommentarer
Postat av: Charles

AHHAHA, Ivan the king. Created a life from he's butt xD

Matte me too~ ;o

Lycka till, Josse ._.

2009-01-15 @ 19:04:31
Postat av: Anonym

haha ! ni verkar iallfall ha en rolig klass ;> !

2009-01-15 @ 19:09:20
Postat av: Anonym

av mej ;)

2009-01-15 @ 19:09:41
URL: http://moamatildakarlsson.blogg.se/
Postat av: Haalloonn

gaahhaaXD,asg!!asså våran klass slår ingen haha=P

2009-01-15 @ 19:42:01
Postat av: halloonn

du får en till kommentar när jag ändå är igång nöjd?;)<3

2009-01-15 @ 19:43:25
Postat av: Charles

Yeah, Våran klass äger alla även om ett antal kan vara pain in da ass sometimes.

2009-01-15 @ 20:27:23
Postat av: Anonym

Gee, Why Super Human <,< It's a nice song but still._.

Gary Jules med Mad World

http://www.youtube.com/watch?v=CpjKPy64NpM

Den är nice, Evil music. =)

2009-01-15 @ 20:29:50
Postat av: Malin

Haha:) 9c, kungar och drottningar på Fågelfors!:) Haha:) <33

2009-01-16 @ 16:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0