kanske har jag bestämt mig, i alla fall.

Kom nyss hem ifrån Jönköping. Jag vet! , jag var inte i plugget idag..men då vet du inte hur mycket jag har hostat hela dagen heller. Och detta handlar om min framtid för 3 år framåt så tänker inte missa den chansen serrö! ;) I alla fall, jag och mamma åkte in och mötte upp Julia. Vi började med att titta på balklänningar till henne. Och när hon stod där och fick på sig några utav dessa urvackra klänningar, seriöst....jag hamnade i mina egna tankar då. Tänkte mig när jag själv står där, 18 år, sista slutspurten kvar av mitt sista år på min utbildning på gymnasiet. Vilken känsla! Man längtar ju så man dör! Fast i och för sig, det ska bli riktigt intressant och spännande att uppleva dessa 3 år först. Så jag vill nog vänta i alla fall. Efter att hon stått och provat och butiken stängde åkte vi vidare till Plusgymnasiet. Eller, öppet hus för det gymnasiet som ska starta nu till hösten. Och jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit. Även om det kommer vara ganska få elever nu eftersom det kommer vara en helt nystartad skola och den bara kommer bestå utav 3 linjer, så känns det inte som att det kan överväga mitt val. Det är ju ändå min utbildning och trivsel som är det viktigaste. Så det kändes riktigt bra att kunna kombinera handel med något jag verkligen är intresserad av. Men alla förändringar kan inträffa när det gäller mig. På lördag väntar öppet hus för Jensen. Låt oss se hur det känns då. Nu blire en dusch, sedan ska jag sova. Men det glädjer mig med en fet sovmorgon imorron! HOHO♥ pusssss sov söött!


/J.C♥                                                                   

Kommentarer
Postat av: Charles

Plusgymnasiet eh? Låter som om det finns något bra i det ;o. Lycka till med ansökningen =)



Don't look at anyone and choose your direction

But remember your friends and don't make it an election

2009-01-22 @ 08:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0