kunde vart bättre..

Har precis duschat. Så underbart. Skulle verkligen kunna stå i timmar haha! Är hemma själv nu för resten av familjen är i Jönköping. Hade ju velat följa med. Mamma & pappa går i affärer medan Julia, Ida och Mattis är på Rosenlund..Hade varit såå gött att följa med dit & sätta sig i bubblet^^. Men men... min lördag/helg är förstörd, snyft! & det är väl ingen idé att Madde tar sig upp heller för då smittar jag henne direkt kan jag lova. Får väl krypa upp i soffan och vira in mig i en tjock filt och sätta på en film eller nått då, som man brukar när man är sjuk, tss! Men först ska jag fixa till lite käk..

Dagens låt: Colbie Caillat & Jason Reeves

http://www.youtube.com/watch?v=ItwIPkJ-cIg&feature=related


Cuz I´m Walking
down this road alone
and figured all
i´m thinking about
is you, is you my love♥                                       


Kommentarer
Postat av: Charles

I'm lost. The reflection in the mirror has shown me the wrong direction. There is no hand where I stand. Just an empty shadow that keeps following me as if death awaits.

2009-01-17 @ 15:58:06
Postat av: Charles

En dikt/lyrik per blogg skulle vara nice.

Älskar dikter xD

2009-01-17 @ 20:32:18
Postat av: halloonn

kryya på diig gumman!!=)alla blir sjuka nångång;)<3333

2009-01-19 @ 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0