ny design,tack!

Jag har nu kommit på mig själv. Jag sitter och läser en massa andras bloggar som verkar intressanta eftersom det är sådana som ligger på "toppen". De som har typ en halv miljon besökare om dan eller var det är Bella snackar om. Och nu ska ni inte tro att jag bara pratar om henne, utan typ kenza och dom oxå.. På tal om Blondinbella så måste jag bara tillägga att jag verkligen stör mig på henne. Jag kan inte fatta att man kan bli så sjukt självupptagen och bete sig som hon. Som om världen bara cirklar sig kring henne. Undra om hon var sån innan hon började "synas" i sitt bloggande..Det känns som att många som kommer ut i kändisvärlden blir sådana bara just för att de är omtyckta utav så många. Då verkar de få sånt grymt självförtroende. Jag menar...igår satt jag och tittade in hennes tv-dagbok som hon har på sin blogg. Då kom det upp för varje dag var hon gör. Det började med att hon en dag var i en skoaffär och köpte skor. Som om man bryr sig vad hon köper för skor?! En annan dag var att hon skulle köpa en julklapp till sin mormor på julmarknaden eller att hon var och gjorde nån nagelmanikyrsak nånstans, really funny! Hon hade också lagt in i ett inlägg länken där man kunde lyssna på henne då hon blev intervjuad av Tv4 i Nyhetsmorgon. Hon uttalar sig själv om att hon bloggar om sin personlighet och inte om sitt privata jag. Alltså menar hon att vi inte känner henne innerst inne. Hon tycker också att det är så sjukt bra med hennes blogg eftersom hon också skriver om samhällsfrågor och sådant som händer i vårt land, kombinerat med vilket naglack hon har på sig. Det är sjukt, men man blir ändå fast vid att checka in hennes blogg, BARA FÖR ATT..typ... Men seriöst, det här var bara för mycket.
Lyssna själv! för det borde väl finnas nån som håller med mig, eller?
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.796345&renderingdepartment=2.4034 
& jag vill ha hjälp med att fixa en ny snygg design, NU! Vet bara inte vem som kan hjälpa mig med detta...Syrran kanske kan lite, men det är nog inte mycket. Har kommit på anledningen till att jag aldrig bloggar. Det är just för att jag hatar min blogg för den är så fruktansvärt ful! Man ska ju älska att komma in till den för då får man ju lust att blogga:)
pusss!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0