one step at a time..

Morgonen började med spanska. Märker verkligen att jag inte har alls bra kunskaper i det. Alla hennes spanska lektioner är så slappa. Okej, vi jobbar ju och så och hon är noga med att vi har saker att göra. Men hon är den som säger mer än vad som blir gjort. Hon snackar om att lektionerna bara kommer bestå av spanska och ingen svenska alls! men i själva verket är det mer svenska än spanska i slutändan ialla fall. Och glosor osv. vilket som inte heller blir av att vi får i läxa. Hon sänkte mitt betyg eftersom hon ville höra mig mer muntligt, men vi har inte haft alls mycket muntligt vilket jag tycker är dåligt. Jag vill verkligen lära mig språket, men just nu..efter snart 4 år med henne börjar jag tappa både lust och energi till nånting. Är mer nästan bekymrad över hur det ska gå på gymnasiet för vill faktiskt läsa vidare med spanskan, men det känns som om alla kommer kunna allt nästan flytande om man kommer dit. I´m gonna die!!
I eftermiddag har vi förberett för kvällen som kommer spenderas i Hk med föräldrar och elever. Där ska vi planera skolresan & kanske snacka lite om cabarén och övriga grejer om klassen. Så vi har bakat bröd och chokladtårtor. Asså jag älskar verkligen våran klass, vi kan verkligen ha så himla kul ihop!♥ Kommer kännas konstigt att lämna alla sen när vi slutar. Men nu måste jag dra. Ska ju ner dit sen så ska fixa mig lite, sen käka, jag kom på att jag typ inte ätit lunch idag..

Här ser ni hur kul vi hade idag, hahaha<3
Här ser ni hur kul vi hade idag,hahaha<3 
Dagens höjdpunkt: Andra Avenyn ikväll!♥ pussss♥


Kommentarer
Postat av: Charles

Omg, Sänkte ditt betyg!? o.o Now that's low ._.

Själv sänkte jag matten (Blames Sussie a lil <.<)

Damn. Får väl ta i mera denna terminen -.-" Denna kap är ju skit svår! Begränsings area eller vad det nu var, Lol. Sucks <,<. Får ta hjälp av den smarta Hyao på rasterna xD Han är fan klar med röda kursen! o.o Man, that's crazy. Nu vill man bara stjäla hans matte kunskap xD.

2009-01-14 @ 19:44:11
Postat av: Mattias

Surt att du blev sänkt i spanska :( jag tycker spanska var kul när jag hade de men jag tog tyska-skiten istället och de va de största misstag jag gjort iaf :S :P haha menmen sånt är livet... ibland väljer man inte rätt vägar :( hehu min klass i högstadiet var oxå rolig o bra ;) vi hade skitkul:D

2009-01-14 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0