så lätt slipper man inte undan, tyvärr.

Fick inte sova ut idag. Det var dax att ta sig ur dessa dagars sömnvanor, lämna sjukan bakom mig och tagga för en skoldag igen! Svårare än man tror...Fler än jag som varit sjuka. I alla fall så gick jag och Malin och hostade som galningar, & Madde kan ju verkligen inte ta sig till skolan längre, den stackar´n har nog glömt hur man gör, ha? Det var i alla fall inte kul att komma tillbaks kan jag säga. Att man kan komma efter så pass mycket på bara några dagar!?! På No:n fattade jag ju inte ett piss. Och matten hade dom kommit hur långt som helst med, medan jag själv inte ens visste vilket kapitel vi var på. Lyckat! Och imorgon väntar våran So-redovisning och jag dör och hoppas att alla kan hålla för öronen då. Idag var fenix i skolan också. Liiiite sent, iiiih! Men men, dom försökte ju i alla fall att lura på mig både det ena och det andra. Men varken bf eller sp är något för mig, men tack i alla fall^^. Nu måste jag bestämma mig om hur jag ska göra med dansen för i år. Allt när det gäller den bara krånglar, fan! & har lovat mamma att städa rummet & har lovat mig själv att PLUGGA! HA EN BRA KVÄLL SKITUNGAR!♥
/J.C♥                                                                   


Kommentarer
Postat av: Charles

Gee, NO:n var helt....Långt dit bort ------------>

Matten med! OMG! Allt är så kompliserat nuuh! -.-



Hahah, Fenix försökte lura oss?xD Maybe~~ :o

Nu vat jag fan inte om jag vill ha NV längre. Ska ta ett riktigt snack med anna-krin och kanske ta en kopp kaffe och en bulle medan vi pratar. PAX för snyltning! <.<



There you were, the sunshine

You came back from the shadow behind me

I don't want sunset, I want sunraise

2009-01-22 @ 22:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0