today is another day.

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det FREDAG! Haha ni skulle sett oss när vi sprang ut från vår sista lektion idag, svenskan med Magnus. Vi sprang fasen som om vi tatt studenten eller nått. Men men, vi är som vi är i 9C!♥ Känner den där känslan. Man skulle vara ute ikväll, stå på ett vibrerande och dunkande dansgolv och bara skaka rumpan av sig till den otroligt höga musiken! Fyy va underbart! Fyy vad jag längtar till jag blir 18 då jag kan gå ut på krogen och göra sånt varenda fredag då man känner för det! ååååååh! Men men, det är bara att överleva kvällen hemma ikväll, inte ens Madde är frisk så man kan träffa människan! Istället sitter man här och hör mammas tjat: Jozzaaaan, alla här i familjen kanske inte vill höra den musiken! Jag snuddar självklart bara volymknappen utan att ändra nånting. Lite "dunkadunka" hör ju till när det är fredag, eller hur? 
                         
Ska ni hitta på ikväll då?

Kvällens låt: Lazee - I´m Not Pop
http://www.youtube.com/watch?v=dWEQ10KfBRM
Höj volymen!




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Charles

Hmph, Fredag eh? Kul dag men känns nästan som alla andra. Skillnaden är att vi slutar tidigare vilket vi blir glada över (Obviously)



Själv loggar man in på ett online spel som man inte har spelat på ett tag på grund av So:n och andra saker. Skön kännsla att komma tillbaks. Vännerna ropade/skrek på mig om vad jag hade varit under alla dessa veckor. -.- Good times.



Yup, får väl ta det lugnt tills något stort poppar upp i skolan. Något som är alltså förväntad. Men det är bara att ta lite snö i handen och låta den smällta. Kallt men skönt. =P



Soon the day I was born will arrive

I'll have to hold my life so I can survive

2009-01-23 @ 21:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0