underbara helg!

När jag lade mig igår kväll/natt kändes allt så himla bra! Kunde knappt somna fastän jag var så jäkla trött, var bara så glad! Kvällen var skitmysig. Gick en runda, flabbade åt en massa videor på youtube och tittade på film. Somnade med en ovanlig känsla i magen. Vaknade av en massa gapande. Ingen hänsyn alls. Ida var uppvevad som en papegoja och ljudet av massa snack gjorde mig smått tjurig. Varför kan aldrig någon ta hänsyn till att man vill sova ut när det är lördag?! Kom upp till slut. Julia & Mattis stack till Jönköping och mamma och pappa gick ut en runda. Själv stannade jag hemma och försökte plugga samtidigt som tre skitungar satt nere och sjöng Singstar på högsta volym. Lyckat! Kommer fortfarande ingenstans, ni ser ju, jag hamnar här istället. Kanske är mer taggad till det imon, för lördagar är ingen pluggdag för min del. Hoppas på att träffa Madde senare. Känns skitlängesen vi bara va en vanlig helgdag och hittade på något. Det blir mest att man bara ses i plugget nuförtiden. Ska ni andra hitta på idag?♥
Ska sätta på musik och fixa lite!
Ha en underbar lördag allihop!<3

Dagens låt: Britney Spears - Circus
http://www.youtube.com/watch?v=1zeR3NSYcHk


/J.C♥                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0