när allting som händer badar i ljus...

Alarmet ringde. Stängde snabbt av det och tänkte bara ligga och vakna till i en sisådär fem minuter eller något. Istället försov jag mig en hel halvtimme. Det är mycket för att vara mig. Jag är så otroligt seg på morronen! det tar typ år innan jag ens öppnar ögonen. Pappa gjorde ju inte saken bättre. Han traskade lugnt in i mitt rum och frågade om jag var vaken. Jag tittade tillbaka med en trött och konstig blick. Vaken? Det är väl det sista man är vid den tiden! Sedan var onsdagen igång. Var helt otroligt sömnig precis hela dagen. Träningsvärk också. Härligt! Jag och Madde var på Chrissie-gympan igår, jäklar vad hon körde! Men det är bra, vi behövde röra på fläsket lite, haha! Vi har även haft en go no-lektion med Sussie. Vissa fick ju inte riktigt som de ville så det blev lite tjafs idag, men bara liiiite!(a) & så sjöng vi med våra allra finaste stämmor på musiken med Svenne idag oxå! Mycket vackert må jag säga! Sedan var det skridskor också, ooh ayy mina beeaaan som spagettiii!!! Eller hur Malin? AEEEE! /Moa.♥ Plusgymnasiet ringde nyss. De ville antagligen informera om var skolan kommer ligga. Fattade inte exakt men men....Nära stationen i alla fall, så det är ju bra. Kan ni tänka er? Imorgon har vi studiedag! Vaddå underbart? Ska bli helt sjukt bra! Synd att lillan kommer väcka mig FÖR tidigt imon, har lovat att vara "barnvakt" tills pappa kommer hem. Blir väl att lägga sig tidigt ikväll om man ska få sova lite i alla fall. Helgen kommer bli grym. Inte för att jag vet vad som kommer hända. Men jag känner på mig att jag kommer må riktigt jävla bra. Haha! Hoppas att nån kommer underhålla mig. På fredag ska jag i alla fall hitta på nått med Mattias, ska bli skitkul för det var jättelängesen nu.♥ Det doftar nybakat. Har en känsla av att mamma bakat färdigt bullarna där nere. Måste smaka!
Ha en bra kväll allihop!
pusspusss!                       
/J.C♥                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D ja jag känner oxå att helgen blir bra ;) :D och jag ska tjöta på min mor att göra bullar >.< :D xD <3

2009-01-28 @ 20:24:23
Postat av: Charles

Ja men det var ju schysst att ta bilder på bullarna va? o.o Det är rena tortyr T.T Kan du inte ta och skicka halva bullen via msn, va lite snäll mot Charles eh? =D

____________





Written By Yvonne Legge



You look so peaceful lying there

With your hands folded upon your chest.

You look like you are sleeping

But you are at eternal rest.

So Long For Now.



Not a hair out of place,

Your make-up nicely done,

A beautiful smile upon your lips -

For now you are with Absalom.

When someone special passes on

It does not mean they are gone,

Though they are no longer with us

Their memory still lives on.

It hurts so much to lose a friend -

Especially one that is trustworthy and kind.

Nan Legge, you were that special friend,

A rare and special find.

Nan Legge, you will always be with me

In spirit and in mind.

You will always have a special place in my heart

Forever until the end of time.

Nan Legge, I will not say "Good-bye".

This is not the end.

So I will just say, "So long..."

Until we meet again.

2009-01-28 @ 22:27:05
Postat av: halloonn

uuuuuuuhh vilken härlig bild=D,jag blir så GRYMT sugen av att bara äta den bullen=)<33333

2009-02-02 @ 15:58:59
Postat av: halloonn

uuuuuuuuhh,jag blir så GRYMT sugen på bullar nu bara för det=)härlig bild!<3333

2009-02-02 @ 16:00:35
Postat av: haalloonn

uuuuuuuuuuhh!,jag blir så GRYMT sugen på bullar nu när jag ser den bilden=S,härlig bild!<3333

2009-02-02 @ 16:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0