du sa...

du sa att du tyckte om mig.
du sa att jag var din vän.
du sa att jag var ditt allt.
du sa att du saknade mig.
du sa att du verkligen gillade mig.
du sa att du ångrade det du sagt.
du sa att jag var din bästa vän.
du sa att du inte ville släppa mig.
du sa att jag betydde.
du sa att du ångrade dig.
du sa att du älskade mig.
du sa att tiden var oförglömlig.
du sa att du ångrade dig.
du sa att jag var din vän.
du sa att du inte glömmer mig.
du sa att vi inte kommer förlora varann.
du sa att du ville hålla kontakten.
du sa att vår tid inte är över.
du sa ingenting mer.

du sa aldrig förlåt.

/saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I wanted to say Hi

I wanted to konfront you

I wanted to touch you

I wanted to feel you

I wanted to look at you

I wanted to smile at you

I wanted to travel back in time

I wanted to smell at you

I wanted to take your hand

I wanted to hug you








It never happend. Maybe just in my dreams.

_________________



All the memories are gone, right after amnesia

The only memory I got is, You

2009-01-27 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0